Sider

mandag den 15. oktober 2012

Rejseleder ...

Bliver jeg helt sikkert aldrig ... men har på trods af at kunne fortælle stolpe op og ned om diverse rejsefadæser, verdens bedste børn at rejse med. Hvor heldig er man ikke lige, når man kan vække sine 3 børn (ok, den mindste røg godt nok i strækviklen) kl 03.40 om natten og marchere dem til lufthavnsbussen 1 km væk fra farmors hus uden at de så meget som brokker sig bare en lille bitte smule? Og stadig ikke har gjort det, da vi lander i vores eget hus ved middagstid efter denne rejseplan: bus-fly-bus-tog-bybus ...
(Jeg føler mig SÅ ubeskrivelig heldig!)

For mens far og mor render rundt i cirkler, tager de det hele med et smil og finder selv ud af det ...
(Billedet her er taget i London mens jeg rendte rundt for at lede efter et sted at tjekke vores rejse Oysterkort ud, fordi systemet var gået ned på praktisk talt hele stationen)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...