Sider

tirsdag den 9. oktober 2012

Med tiden ...



bliver det mindre slemt, naar jeg naar aarsdagen for min fars doed. Havde vi vaeret i Danmark, ville jeg have taget mine boern med ud til gravstenen med nogle smukke blomster og en graeskarlygte fra drengene ...
Men i London har vi soerget for at have en familiedag med "lots of love" og ud i det blaa. Det har vaeret den skoenneste dag og vi brugte turen med Tuben paa at fortaelle historier - som bedstefar gjorde det da min soester og jeg var smaa. Og taarerne har mest vaeret dem man graeder, fordi man er glad for det man fik med sig paa vejen ... en allerhelvedes masse kaerlighed (og det er der jo ikke nogen der kan tage fra en) :-)

1 kommentar:

  1. Fantastisk måde at minde ham på og give mindet videre til ungerne også:-)

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...