Sider

tirsdag den 8. januar 2013

Numero uno eller 1/52


Opmærksomt følger Lola med i fotografens gøremål, mens moren samler (endnu) en tabt babylegesag op på gulvet.


Betuttet storebror på 5 år. Billedet er taget i Fly Emirates' Cable cars i London i oktober sidste år. Det blæser og vognen gynger og hverken ham eller jeg var helt vilde med det.
Jeg har snydt, for både den ene og den anden storebror er ikke hjemme. Portrættet af Storebror på 7 er fra sidst i August, lige et par dage før min termin. Jeg elsker det billede af ham, fordi han er ved at dø af grin over et eller andet, jeg har fortalt ham. Helt ærligt - lyden af ens børn der griner, er jo lykke i femte potens.


Posted via DraftCraft app

1 kommentar:

  1. Jeg kan stadig huske Pernilles første.rigtige grin, hun blev født lidt for tidligt, så der gik lang tid ( syntes jeg dengang) men det var bare så bekræftende...

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...