Sider

fredag den 25. januar 2013

# 3/52



# 1 - C har fået hele bordet til at grine ved at fjolle mens vi venter på at resten af familien bliver færdige med at spise.
#2 - D koncentrer sig om at følge med i sportsnyhederne, som han viser større og større interesse for.
#3 - Lola i sit fodboldkluns som min mands tvillingebror troligt sørger for at alle børnene i huset bliver udstyret med hver jul. Jeg er ikke fodboldfan, men min mand elsker stadig sit lokale hold og drengene følger flittigt trop - pigen i familien således også!? Heldigvis kan moren her godt lide farverne på fodboldtøjet ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor nogle lækker basser alle 3... med eller uden fodbold kluns...

    SvarSlet
  2. Så har jeg langt om længe en retur gave klar til dig!

    Er du ikke sød at sende mig en mail med din adresse - Jeg fik den ikke gemt:-)

    Kh Dorthe

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...