Sider

søndag den 9. september 2012

Stilhed ...

Jeg har været alene med Lola hele dagen, da min mand tog i Legoland med drengene i morges. Jeg skulle bruge dagen på at få indhentet den forsømte deadline på færdiggørelse af bog. Set ud over kanten på en computer, har det set således ud


Og selvom hun ser ud til at have adopteret Fru Møghes "drag" om munden, har der været så ganske stille i huset. 
Jeg har fået arbejdet og brugt mit hoved på andet end Lolas ondt i maven, der 7-9-13, ser ud til blot at have været et overgangsstadie og vænnen sig til mælken  ... Ah! - vi drager et lettelsens suk!!! 
For vi har sovet i nat (og ammet lidt) og sovet igen og faktisk været noget, der ligner udhvilet. Luksus. 
Og lige om lidt - nok et par dage endnu - kan jeg trykke send ... og så er der nogle andre, der tager over med bogen. Jeg glæder mig til også at få "den" forløsning med i købet. Godt er det så, at der er så mange lækre ting, der ligger og venter på at skulle nydes ... 

1 kommentar:

  1. Sikken et dejligt indlæg! Smiler bredt på dine vegne - det lyder som en skøn dag!

    KÆMPE kram fra Jane

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...