Sider

søndag den 23. september 2012

Må jeg byde på en ... finger?

Min ældste dreng har fødselsdag på fredag og skal selvfølgelig have kage med i skole. Af alle kager i hele verden har han valgt dem her:


Ikke den mest almindelige "fødselsdagsgodte" til lærere og elever. Men hvad kan man gøre? Andet end trøste sig med, at han da i det mindste har humor!

Billedet har vi lånt fra denne hjemmeside  (der ironisk nok hedder himmelske kager), hvor der også er henvisning til en opskrift (skulle andre få lyst til de lidt makabre fingre ...)


5 kommentarer:

  1. Hahahahaha - det er da fantastisk! Hold og hvor ser de ulækre ud:-) Håber du stadig kører på lykkerusen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er de godt lavet(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye garn-give away(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-5.html

    SvarSlet
  3. De ser vildt klamme ud - jeg håber godt nok at de smager bedre... Bon appetit ; )

    SvarSlet
  4. Haha det var da de sejeste "kager" jeg længe har set! Sådan nogle må jeg forsøge mig med en dag

    SvarSlet
  5. Uha hvor ser de farlige ud, ved ikke om jeg turde spise dem ;-)


    http://minskoenneverden.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...