Sider

torsdag den 13. september 2012

ÆLLE VÆLLE ÆLSKER ...

I dag sætter jeg bare så stor pris på:

- Min skønne familie! (selvsagt ... )

- Min Kindle  (fordi man kan læse, mens man ammer uden fare for at baby får en tung bog i hovedet ... OG Ken Follets nye bog er blevet leveret via WI-FI. Dobbelt godt, når det tilmed er en overraskelse fra min mand, som ved hvor længe jeg har ventet på, at ham Follett skulle blive færdig med lige præcis dén bog)



- Min "Moby Wrap"  (fantastisk til mig, der gerne vil have hænder fri, men også har en baby, der er tilhænger af at sove på mors/fars arm. Tak søster ... Det er og bliver en genial gave, som stadig "holder" til 3. barn)


- Marabou Premium French Nougat (MUMS) 


- Mit nyeste krea-køb (som bare fylder mig med glædelse ... især i kombi med Zauberball Floral Language)






1 kommentar:

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...