Sider

søndag den 5. august 2012

Vi søger dansklærere på mellemtrinnet

I forbindelse med vores bogudgivelse, søger Jane og jeg dansklærere på mellemtrinnet, som har lyst til at afprøve et afsnit (område) i den kommende udgivelse.

Materialet kommer til at bestå af et individuelt elevhæfte, en lærervejledning (med facit) og internetbaserede aktiviteter med fokus på grammatik i bevægelse. (gratis adgang)

Områderne, der skal afprøves er:
Ordklasser
Sætninger
Alverdens Tegn
Punktum
Kommaer

Da vi snart har deadline (1. September), ville det være bedst, hvis du er frisk på at afsætte nogle timer i opstarten af skoleåret (uge 33-34) til dette.

Hvis du underviser i en klasse, hvor de allerede har godt styr på et af områderne, kan det være at du blot har lyst til at afprøve den aktive del af opgaverne, hvilket kan gøres på et par lektioner ;-)

Smid en kommentar og din mailadresse, hvis det skulle have interesse ...





2 kommentarer:

  1. ærgerligt jeg kun underviser i 10.... det ville jeg ellers gerne være med til... Var det mon det du ville spørge om??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, øv bøv - det kunne ellers have været sjovt, men nej, det var nu ikke det jeg ville spørge om ;-)

      Slet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...