Sider

lørdag den 18. august 2012

Kunsten at hækle ...

Genoptog i dag mine hæklerier. Helt udelukket at konstatere at svedige fingre og uld, næsten er forbudt at invitere ud i sommervarmen (hvis jeg ligesom for alvor skulle have fulgt op på slagtningen, som jeg havde planer om).

Istedet tog jeg mig gevaldigt sammen.
(For det første MEGET nødvendigt, da jeg ligesom har en deadline, jeg bliver nødt til at overholde på den der bog, som jeg har lovet (det der forlag) at have færdig. For det andet, fordi jeg næsten ikke kan holde ud at give op med det der hækleprojekt).... I forhold til det første lavede jeg en liste i rigtig "TO DO" stil. Hvilket har betydet, at jeg er ved at afslutte dagen i bedste feel good stil!

Jeg har arbejdet og hæklet! YAY! Begge på bedste beskub og især hæklingen skred overraskende nok fremad og jeg prøver, at holde angsten over "F.-kan-jeg-overhovedet-styre-alle-de-her-frie-masker-og-farver" nogenlunde i ro.

Og nu ser det således ud:


Det begynder at ligne en kjole ... i bedste (unika) stil ;-)

1 kommentar:

  1. åhr, hvor ser det superfedt ud! Lækker teknik...

    kh
    tina

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...