Sider

lørdag den 25. august 2012

Mine egne gemmer

 - Er mindst ligeså fremragende som min mors (lidt af en ambivalent triumf, eftersom min mors gemmer også repræsenterer en vaskeægte samler ... og der er jeg da vist ikke endnu!?)

Men når man nu finder garn man fik af sin mand i julegave for snart 2 år siden, så er man enten der, hvor
man: 
 - har alt for mange sager (Måske? men det tager vi os af en anden dag ...)
- har alt for meget garn (neeej, det begreb eksisterer ikke ... vel?) 
ELLER
- har alt for lidt tid til at bruge det ... (JA!) 

Jeg fandt garnet, da jeg var på jagt efter noget jeg kunne hækle et lækkert halsrør/halsedisse af ... Når det nu lige om lidt bliver koldt. 

Så nu er der lavet 48 luftmasker og startet på et halsrør fuld af god karma fra banansilken. Jeg elsker at garnet "skinner" og har en hel særlig tyngde. (Det kan dog ikke anbefales til huer, da mit første projekt med silken endte ud i en hue, der blev ved med at falde ned i mine øjne, fordi den var så tung!) 

Projekt "Bette" blev færdigt i går aftes ... Nu ligger den også og venter på den levende Bette, der skal indtage den ... Jeg er særligt tilfreds med min mormors gamle vintageknap. Det var hendes fødselsdag i går og det er hende som jeg "skylder" en særlig tak for rigtig mange ting. Nok især det at kunne strikke .... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...