Sider

onsdag den 7. november 2012

Overblik

En konsekvens af mit lille projekt med at få 'styr' på krea-sagerne er, at jeg står og skal tage stilling til, hvad jeg skal bruge tingene til.

Det er sindsygt overvældende. Der er så mange fine sager. Blandt andet de her lampeskærme



Der er guld i gemmerne. Alle steder. Hvem havde mon forudset at det her projekt, jeg har væltet mig selv ud i, ville være ligesom at åbne pandoras box? (Ikke mig!)

På den ene side er der bare så mange FEDE projekter, der ligger og venter. MEN der er også et arsenal af ufærdige projekter. Og det er sidstnævnte jeg har det sværest med. Ufærdige projekter er indbegrebet af dårlig samvittighed. Og det kan VI ikke lide...

Dagen i dag skal vist bruges til at lave en liste ... ( endnu en)

1 kommentar:

  1. Jeg har set et billede at en lampe lavet af sådan en samling smukke skærme. (Var det på din Pinterest?) Den var bare så ski... flot.

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...