Sider

tirsdag den 6. november 2012

Det første projekt

Mit første projekt i min lille udfordring, skal helt sikkert være en suttesnor til lillepigen. Jeg er stadig i ekstase over, at hun nu endelig bruger sut. (Det er mine bryster også)
Så imens hun sover (og det gør hun forhåbentlig lidt endnu) er jeg i gang med det her:


Materialerne fra gemmerne:

En lille broderet løber (købt engang i genneren for 2 kr)
Noget bånd
En seleholder (som jeg heldigvis havde købt en 4-5 stk af for længe siden)
Og koralfarvet sytråd ...

2 kommentarer:

  1. ser fint ud- håber hun sov længe nok .-) - er spændt på hvor du skal stemple?

    SvarSlet
  2. He he ... Det havde jeg slet ikke forudset, det med stemplet ... Det lå der bare sammen med suttesnorsmetrialerne og da det jo er 'homemade' kom det med på billedet. Men måske man skulle overveje at stemple noget - et eller andet ... Måske en suttesnor til en gave?

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...