Sider

onsdag den 6. marts 2013

Jeg strikker ...

på en trøje til mindstepigen. Jeg ved endnu ikke helt, hvad størrelse, jeg strikker den i - men det skal nok ikke vare for længe, før end jeg bør tage stilling. Men det er noget med halsåbningen, som jeg tror er for stor til en str. 9 mdr. Så jeg forsætter med en str. 9 mdr - 1 år og håber på et godt resultat.


Det er i restelageret, jeg har fundet garnet. Det går langsomt med at få opbrugt garnet, men det er faktisk sjovt at strikke på slum og uden opskrift. Sidste gang blev resultatet meget vellykket - jeg krydser fingre for at det bliver det samme denne gang. Garnerne er en blanding af ren uld, alpakka, uld og silkeblandinger og en enkel rulle glitter - jeg bruger lidt af her og dér.

4 kommentarer:

  1. Selvom det er restlageret af garn, så er det nogle skønne farver, du har sat sammen! Jeg ville ønske, at jeg kunne strikke uden opskrift - eller strikke i det hele taget;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Really lovely colors! :) xo

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...