Sider

torsdag den 30. maj 2013

Skal den bo hos dig?



Jeg har færdiggjort denne strikkede sag, som jeg startede for 3-4 måneder siden. Nu er den blevet færdig - men den er blevet lidt for lille i mellemtiden (eller barnet er blevet for stort) ;-)
Nu er jeg så på udsigt efter et nyt hjem til den. Den er strikket i restegarner og efter "gefühl" og er derfor en blanding af alpakka, silke/uldblandinger og rene uldgarner. Den passer til en baby str. 6-9 mdr og da jeg selv er mest til "babykjoler", der ikke er babykjoler, er den lavet som en slags strikket vest/tunika/kjole. Den er super sød med et par strømpebukser på. Læg en kommentar, hvis du kender én der vil give den et godt hjem, så sender jeg den med posten - kvit og frit!

A brief in English: Leave a comment if you know someone of the right size, who´d like to give this knitted babyjumper/dress a new home ;-)

13 kommentarer:

  1. Den er SUPER fin - men min baby er også for stor. Sikke er flot tilbud :-D

    SvarSlet
  2. Hvor.ser den dejlig ud, ærgerligt at du ikke når at bruge den ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er super fin - selv om billedet gengiver den i en helt vildt underlig form ;-) Men jeg håber den får sig et godt liv andetsteds. Den anden kjole/tunikating jeg lavede til lola i andre farver men samme stil, har jeg tilgengæld fået brugt flittigt.

      Slet
  3. Super smuk! Jeg har en lille Olivia, som lige er blevet seks måneder, så måske hun kan passe den? /Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ingrid,
      Hvad for en størrelse er din datter i, for hvis hun er på vej i 74 er det fint ellers er det nok ved at være for sent? Send mig en mail på haandlavetkarma (snabela) gmail.com

      Emilie

      Slet
    2. Hej Emilie,
      Hun er i en str 74 nu...så bliver den nok for lille....eller det bliver nok kort tid, hun kan bruge den! Håber en anden lilleprut bliver svøbt i dette smukke farvemekka:-) og kender godt det med størrelserne (især fordi jeg altid "glemmer" at lave en strikkeprøve;-)).

      Slet
  4. SMUK SMUK SMUK! Tænk at kunne strikke sådan noget i fri hånd!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-) hvor er du sød. Jeg sender dig en mail i morgen!

      Slet
  5. Hold nu op den er flot, gid jeg kunne strikke. Har en venindes datter som den ville passe perfekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena,
      dejligt at du synes om kjolen, men den har nu fundet et andet godt hjem :-)

      Slet
  6. Kjempe nydelig :) Ullprisessen er snart 2 måneder så da må den no passe snart :) ;)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...