Sider

tirsdag den 8. november 2011

Håndlavet karma ...

er der sådan set rimelig meget af i mit liv, men det ligger i store karmabunker og mangler selskab. Af mig. ØV.
Det bærer mit nye liv i blogland, sådan set også lidt præg af.
Har endda haft så travlt, at det faktisk endnu ikke var gået op for mig, at min blog ligesom ikke helt lever op til sit navn. Håndlavet karma, skulle jo helst give associationer til noget håndlavet godte i hobetal, som man stolt kunne vise frem til sine 3 søde læsere. I den idelle verden!
DER er jeg vist ikke helt endnu.
Skal undskyldningerne på banen nu, eller skulle man måske på en meget kærlig måde, tage sig selv lidt i nakken og prøve at få taget springet ud af karmabusken, ligesom man i fordums tid gjorde med blogbusken?
Jeg tror det!
Om det så skal være:
-  en ny sej vinterkreation til min søde smukke veninde, der bærer alle mine fineste hatte på sit kønne hoved og hver vinter modtager en ny kreation med kyshånd.
- en retrokjole i smuk forårsgrønt stof, der kan gøre glad hele vinteren (men som jeg ikke helt ved, hvordan jeg slipper fra at sy)
- et vintersjal i dejligt garn, der bare ligger i posen og venter på mig!
- en lille barselsgave til anden veninde
- eller noget helt 5 må jeg vist lige finde ud af ... Men jeg tror det bliver kjolen!

3 kommentarer:

  1. JA! kom igang med kjolen. Man kan slet ikke lade være med at være glad for den! Fandt du mønstret? Ellers så siger du lige til! Jeg har stadig det gamle uden læg i ryggen - og så er det altså ikke så svært! Sig til hvis du har brug for tips og råd. Kram stine

    SvarSlet
  2. Åhr, hvor er du sød! Jeg fandt mønster - MEN med indlæg i ryggen. sydame overbeviste mig dog om, at jeg godt kunne klare indlæg uden store udsving (krav er vist bare at de bliver lige ...) OG jeg har stadig dine lommer som et stort plus! Må dog lige høre: Hvor er det du har købt meget lækkert stof som din egen kjole er lavet af?

    SvarSlet
  3. Det blå er fra stof 2000 og det grønne fra Isenkrammeren på trøjborg i Århus - skønt sted...Er du igang??

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...