Sider

søndag den 29. april 2012

Søndag

Sådan her har jeg tilbragt hele min søndag:


Uden overspringshandlinger vel at mærke (hvis man ikke tæller det her blogindlæg med) - men med meget trætte øjenlåg. Mand og børn er i svømmehallen  og der er ingenting til at forstyrre mig. Hvor ville jeg ønske at der var. Når jeg er færdig skal jeg lave det her: Kopi af trøje, som min mor lavede til min søster og jeg da vi var små. Den her blev givet til Nanna på 2, for ca. en måned siden. Glæder mig rigtig meget til at lave den i babyudgave til miss navnløs ... men der jo heldigvis helt ind til august, til at gå i baby strikke- hæklemode! YAY! 




1 kommentar:

  1. Årh, hvor jeg dog under dig en kreastund eller 10, dejlige Emilie!
    Pas på jer, og ha' en dejlig mandag!

    Massevis af kram fra Jane

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...