Sider

lørdag den 27. april 2013

Afsløring hemmelig penneven ...

Karina satte for noget tid siden en lille leg i gang på sin blog, hvor man således kunne få sig en hemmelig penneven. Det har været en rigtig sjov leg og et sjovt lille initiativ. Smut forbi hendes blog, hvis du er nysgerrig over hvad det lige handlede om.

I starten af ugen modtog jeg en skøn pakke fra Ria med bloggen Kreatrolden.


Ria-Kirstine er helt vildt dygtig og skynd dig at kigge med på hendes blog. Jeg kendte ikke Ria eller bloggen i forvejen, men jeg skal helt sikkert følge med i hendes krearier i fremtiden. Bare se, hvad hun har lavet - og som en lille pakke, der repræsenterer hende, sendte hun disse fine kort



 Pakken var fyldt med 6 indbydende pakker og chokoladen fik hurtigt ben at gå på. De andre sager er noget der kan nydes fremover. Jeg er helt vildt taknemmelig!


4 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave du har fået. Min ligger måske der hjemme og venter på mig. At den først kommer i dag ellet mandag gør at jeg kan glæde mig endnu mere;)
    Laila

    SvarSlet
  2. Velbekomme godt du kunne lide de små pakker :)

    det hele repræsentere nok mig lidt... Teen måske kun når jeg er syg. Det var altså lidt svært at sende en kop dampende varm caffe latte med til dig ;)

    SvarSlet
  3. Har modtaget din pakke og den er bare så fin;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg bare så glad for at du synes :-)

      Slet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...