Sider

fredag den 7. september 2012

I går ...

Startede jeg på et blogindlæg, der hed "glædelse" og lød sådan her:

Glædelse ... Over at have en lille huskeliste, der nu endelig skal indfries!

Om lidt pakkes barnevognen og så tager vi til hælprøve på hospitalet. Når vi nu alligevel er ude for at få luft, skal jeg forbi strikkebutikken og sybutikken og have købt hhv. syopskrifter fra minikrea og lækkert garn til nogle skønne projekter, der ligger og venter ... Jeg GLÆDER mig til, at få brugt nogle af de skønne retrostoffer, jeg har i mine gemmer!

I dag sidder jeg benene oppe med sovende Lolamælkemæt på mit skød. Vi kom godt nok på hospitalet. Men huskelisten ligger og venter til en anden dag. Havde vist været lidt for optimistisk. Listen løber heldigvis ingen steder ... Og det gør jeg altså heller ikke. Må jeres lørdag starte ligeså skønt som min ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...