Sider

mandag den 3. september 2012

En gammel bil ...

Har ofte lidt startvanskeligheder! Så langt så godt - den er jeg helt på det rene med, da min egen erfaring fra min barndom i alle tilfælde bekræfter dette, eftersom jeg tilbragte en del vintermorgener i min mors daværende Fiat 127 uden at komme nogle vegne ....
MEN at min nuværende tilstand som overmoden-overgravid-trejdegangsfødende skulle have en sådan legitim forklaring på, hvorfor de der veer, der jo ligesom er der -men også stoppet og startet mindst 100 gange - ikke bliver til noget. Det havde jeg ikke lige regnet med!
Så vi er her stadig ... Hende og jeg. Sidstnævnte endda med Sprødt og lækkert maveskind som alle verdens bongotrommer er misundelige på. De hævede ben er dog forsvundetog humøret højt, for jeg ved at hun kommer lige om lidt ... Den gamle bil skal nok komme ud at køre! Det gjorde den rødeFiat nemlig altid i sidste ende ...
(nogle gange måtte viceværten dog lige forbi m nogle startkabler. Den vurdering må vi så tage i morgen, hvor jeg skal til endnu et er-det-nu-vi-skal-have-startkablerne-igang-tjek på fødegangen)

1 kommentar:

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...