Sider

lørdag den 29. december 2012

En afstikker ...

Jeg har pakket babyen og strikketøjet under armen og taget hjem til min mor. Helt uden drama og bare for at tilbringe et par dage mere i min hjemvendte søsters selskab.
Derhjemme står verdens mest fældende juletræ (og ja det er ammehjernens skyld - og dovenskabens - da vi i sin tid købte verdens billigste juletræ .. og big news: der er helt klart sammenhæng mellem pris og kvalitet også når det handler om juletræer. Jeg nægtede at tro det. Men ... Jeg gør det ALDRIG mere!
Især ikke fordi jeg samtidig har en mand, der NÆGTER at lade mig pelse træet og resten af hytten og få pynten væk. Nisser og så videre rokker sig ikke ud af stedet før til hellig trekonger. Han har nedlagt veto!
Nå, men nu er "græsset på gulvet" så hans kattepine og jeg hygger med søster og strikker, når baby sover.
Jeg er begyndt på mit første resteprojekt fra mit store garnlager. En trøje til Lola. Islandsk strikkeinspireret. Uden opskrift - men med mønster. Det er lidt angstprovokerende, men det ser ud til at virke.

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg tror også at jeg var snuttet hjemmefra nogle dage hvis julepynten skulle blive fremme SÅ længe!!
    (note to self: kommende mand skal være god til at tackle julen ud af hytten senest 3.juledag, som jeg selv gør).

    Fint strikketøj. Glæder mig til at se resultatet :)
    Kh. Tina

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...