Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Hurra!

Jeg har vundet mit første bloglotteri og tager hermed alle mine ord i mig igen, da jeg engang kom til at sige, at jeg heller aldrig vinder noget. Jeg burde skamme mig.
Og det var det her, jeg vandt på bloggen: Avmeg ... (en rigtig skøn blog!)

Bloglotteri hos Avmeg
Indenfor de nærmeste dage skal jeg hjem til min mor og jeg pønser på at rode i hendes vintageknapper og andet genbrugsguld, når jeg samler sammen til mit eget første bloglotteri for at fejre, at jeg nu har hele 28 læsere. Jeg får jo storhedsvanvid lige om lidt ... ;-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten,dejligt at være heldig en gang imellem;0)

    SvarSlet
  2. Hei hei - jeg har sendt deg flere mail, for jeg trenger din adresse dersom du skal få din gave :)

    SvarSlet
  3. Det var da en super lækker give away at vinde som den første:-) Er en lille smule misundelig!

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...